neděle 26. února 2012

Pohodicka v San Cristobal

22. - 23. 2. 2012
Do San Cristoba de Las Casas jsme prijeli drive nez bylo v planu, tak ze z nadrazi jsem odchazela uz pred osmou hodinou rano hledat ubytovani. V pruvodci jsem si vybrala jeden hostel a jeste dostala doporuceni od Veroniky, ktera uz nejaky cas v Mexiku cestuje. Bohuzel oba hostely nemely misto v Dorms (coz je spolecne ubytovani pro nekolik lidi v jedne mistnosti, vetsinou s palandama). Vedela jsem, ze tu budu chtit par dni zustat tak cely pokoj se mi platit nechtelo. Pri vychodu z nadrazi mi jeden chlapik dal letacek na nejake ubytovani, tak ze kdyz jsem nepochodila u predchozich, vydala jsem se tam. Jak zjistuji, nemohla jsem si vybrat lepe! Dobry dorms, kde nas nespi vic nez 4-5, snidane v cene, internet zadarmo a to vse za krasnych M$90. Hned jsem se tam seznamila s jednou Nemkou a Australanem, kteri me bohuzel utekli nez jsem se stihla osprchovat. Tak ze na prvni obhlidku mestecka jsem vyrazila sama. Pocasi bylo krasny, zadny vedro, protoze je to polozene v horach ve vysce 1900m. Probehla jsem si vsechny rusne ulicky, nafotila co se dalo a vratila se na chvili do pokoje, abych si dala malyho sloficka, protoze jsem toho prece jen pres noc moc nenaspala.
Pak jsem se vydala ke kostelu Santo Domingo, kde pred nim je trh se vsema moznyma mistnima vytvorama a za nim obrovsky trh s jidlem vseho druhu. Bylo to naprosto uzasne, kolik toho tam maji a jak se to velke mnozstvi vubec muze kdy prodat. Ne vsichni byli ochotni se nechat fotit, tak jsem se bud schovavala nebo si holt nechala zajit chut :o)
Kdyz jsem prisla zpatky na pokoj, tak uz tam byl dalsi spolubydlici Svycar a ten Australan (Ben), tak jsme se domluvili, ze pujdem vecer na pivo a neco k jidlu.
Ve finale jsem cekala s Benem na recepci na dalsi par Francouzu a Italu. Vsichni byli moc faj, podelili jsme se o cestovatelske zkusenosti a dali si par piv pri zive hudbe a pak nasli dalsi hezkou hospudku s opet zivou hudbou, tentokrat jazzem a dali si veceri.
Kazdy den se tady toho hodne deje, ulice jsou porad plne lidi a hudba je slyset z kazdeho rohu.
Dalsi den jsem se s Benem vydala na pruzkum mesta mimo hlavni centrum, byla to pekna prochazka asi na 4 hodiny. Byli jsme dost znaveny, ale uzili si to. Ben odpoledne odjel do Palenque a ja jako nahodou potkala dva kluky Cechy, Davida a Tomase. Oni si zaridili vylet na druhy den do nedalekeho kanonu, tak jsem si to bezela taky zaplatit, abysme trochu pokecali. Na vecer jsem byla domluvena se dvema Ceskama, ktere jsem potkala den pred tim na ulici. Obe tady ziji jiz nejakou dobu, tak tu jsou uz jako doma. Zasly jsme na veceri do mistni hospudky, kam asi bezny turista nedojde, za coz jsem byla moc vdecna a stalo to za to, moc jsme si posmakly. Pak jsem se vratily do centra na sklenicku a rozloucily se.

Žádné komentáře:

Okomentovat